01/12/2008

"La balanza"

"La balanza", esta interpretación de Rocío Dúrcal transpórtame aos 12 ou 13 anos, cando empezaba a aficionarme polo mundo da música e cantaba agarrada a un peiteador do cabelo ou calquera outro obxecto que fixese de micro diante do espello. Recordo o seu vestido rechamante de cor alaranxado, cheo de flecos; grabado no noso primeiro vídeo, daquela toda unha revolución. Tamén recordo a miña nai pegada á porta do meu cuarto, sorprendida por descubrir que a súa filla adolescente sonaba como a Rocío Dúrcal de verdade. Disimulaba para que non me dera conta, máis sabía que aí estaba, escoitando. Ou a primeira vez que me subín a un escenario, nun festival do Nadal no salón de actos do colexio da infancia, cantando a capela unha panxoliña e despois esta canción. Que lembranzas, que tempos aqueles... Rocío foi sempre toda unha diva. Poñía e sígueme poñendo a pel de galiña, a pesares do tempo, continúa sendo a única que me emociona coa súa voz, coas súas fermosas cancións. Nunca quedará no olvido, os bos nunca morren de todo...




No seré yo la que diga adiós,
solo quiero que entiendas mi posición,
sabe bien que soy una mujer,
que te entrega a cada instante el corazón.

Y por eso hoy te quiero decir,
de lo poco que a veces me haces sentir,
donde estás que ya no te puedo encontrar,
vuela siempre en tu silencio y tu mirar.

Antes que tu indiferencia mate,
el porqué de mi existir,
déjame si crees que ya no me amas,
pero no me hagas sufrir.

Si a mí el tiempo para amarte no me alcanza,
me doy toda sin ninguna condición,
mira pues como se inclina la balanza,
le hace falta de tu parte el corazón.

Yo no sé porque has cambiado así,
no eres tú aquel hombre al que aprendí a querer,
mira mis ojos y dime que puedo hacer,
sea cual sea la verdad sabré entender.

Antes que tu indiferencia mate,
el porqué de mi existir,
déjame si crees que ya no me amas,
pero no me hagas sufrir.

Si a mí el tiempo para amarte no me alcanza,
me doy toda sin ninguna condición,
mira pues como se inclina la balanza,
le hace falta de tu parte el corazón.

Le hace falta de tu parte el corazón
Le hace falta de tu parte el corazón.


Nenhum comentário: