20/12/2011

Inexplicable

A lúa chea baixou pra converteme en loba, sentín tanto o seu poder aproximándose que os meus ollos reflexábana como se me posuíse. A friaxe do exterior xunto cos calafríos produto das súas extremidades puñan erectos un a un cada pelo do meu corpo, tanto que parecía como se houbese máis dos que me pertencen. A escuridade incitando aos meus instintos máis salvaxes, famenta de emocións e sangue aínda viva quentando o meu corpo ao ritmo de cada bocado. Deixada de cordura... escapando a todo control establecido. Libre e en harmonía coa natureza... Sentíndome coma unha besta sen razóns, perdida no seu corpo prendido en chamas cun fogo imposible de conter. Exhalación de lume infernalmente doce por cada poro emanado da súa pel mesturada coa miña, volcáns en erupción liberando lava de paixón. Lugares inóspitos convertidos en paraísos, desconexión da realidade, sen argumentos válidos que atendan a explicar cada movemento, cada suspiro, cada xemido... Mestura de almas, carne... liberación de desexos reprimidos.


Nenhum comentário: